ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Παρεμβαίνουσας Μη-Κατευθυντικότητας
Μέρος από το συγγραφικό έργο του MICHEL LOBROT & συνεργατών
LA PEDAGOGIE ISTITUTIONNELLE Η Θεσμική Παιδαγωγική, ed. Gauthier- Villars, 1965, p.289
VERS UNE SCIENCE DE L’EDUCATION Προς μια επιστήμη της εκπαίδευσης, Sources de l’ education, 1968, p.198
LES EFFETS DE L’EDUCATION Τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης, Les editions ESF, 1971
TROUBLES DE LA LANGUE ECRITE ET REMEDES Διαταραχές της γραπτής γλώσσας και θεραπείες, ed. ESF, 1972
POUR OU CONTRE L’AUTORITE Υπέρ ή κατά της αυταρχικότητας, ed. Gauthier-Villars, 1973
PRIORITE A L’EDUCATION Προτεραιότητα στην εκπαίδευση, ed. Payot, 1973
L’ INTELLIGENCE ET SES FORMES Η ευφυΐα και οι μορφές της, ed.Dunod, 1973
LIRE, avec épreuves pour évaluer la capacité de lecture ΔΙΑΒΑΖΩ, με δοκιμασίες για αξιολόγηση των ικανοτήτων ανάγνωσης, ed. ESF, 1973
L’ ANIMATION NON DIRECTIVE DES GROUPES Η μη-κατευθυντική εμψύχωση των ομάδων, ed. p.b.payot, 1974, p.255
LA LIBERATION SEXUELLE Η σεξουαλική απελευθέρωση, ed. p.b.payot, 1975, p.217
LA LECTURE ADULTE Η ανάγνωση στους ενήλικες, ed. ESF, 1975
LES DIFFICULTES SEXUELLES DE L’ADULTES Οι σεξουαλικές δυσκολίες του ενήλικα, ed. ESF, 1978
APPRENDRE A VIVRE Μαθαίνοντας να ζω, édité par l’auteur, 1982
LE MAL D’AIMER Ο πόνος του να αγαπάς, édité par l’auteur, 1982
LES FORCES PROFONDES DU MOI Οι βαθύτερες δυνάμεις του Εγώ, ed. Economica, 1983
TEORIA DE LA EDUCACION Θεωρία της εκπαίδευσης, 1983
A QUOI SERT L’ECOLE? Σε τι χρησιμεύει το σχολείο;, ed. Psy-énergie, 1986 & ed. Armand Colin 1992
L’INFLUENCE DES MODELES Η επίδραση των προτύπων, ed. Psy-energie, 1986, p.282
L’ECOUTE DU DESIR Το άκουσμα της επιθυμίας, ed. RETZ, 1989, p.208
Lobrot M. & συνεργάτες: LE CHOC DES EMOTIONS Το σοκ των συγκινήσεων, ed. La Louviere, 1993, p.287
Thierry Bonfanti & Michel Lobrot: LA PSYCHANALYSE Η Ψυχανάλυση, ed. Hachette, 1995, p.160
L’ANTI-FREUDΑντι-Φρόυντ, ed. PUF, 1996, p.192. Ελληνική έκδοση, εκδ. τυπωθύτω, Γ. Δαρδανός,1999.
DE LA PEDAGOGIA A LA PSICOTERAPIA GPOUPAL Από την παιδαγωγική στην ομαδική ψυχοθεραπεία, ed. Lumen-Hymanitas, Argentina 1998, p.160
LA EXPERIENCIA GROUPAL H ομαδική εμπειρία, ed. Lumen-Hymanitas,1998, p.288
L’AVENTURE HUMAINE Η ανθρώπινη περιπέτεια, ed. Psy-energie, 1999, p.756
Κων/νος Μπακιρτζής: Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ, εκδ. Gutenberg, 1999, σελ.154
VIVRE ENSEMBLE Ζώντας μαζί, ed. par l’auteur, 2000, p.301
L’INFLUENCE NON-DIRECTIVE H μη-κατευθυντική επιρροή, ed. par l’auteur, 2000
Κων/νος Μπακιρτζής: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ, εκδ. Gutenberg, 2002, σελ.386
LA PUISSANCE DES REVES Η δύναμη των ονείρων, ed. L’Harmattan, 2009, p.168
Z. Aρχοντάκη - Δ. Φιλίππου: 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων, εκδ. Καστανιώτη
Συλλογικό έργο: ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, εκδ. Τυπωθύτω, 2010, σελ.226
MA VIE UN KALEIDOSCOPE Η ζωή μου, ένα καλειδοσκόπιο, ed. Publibook, 2011, p.583
ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ, Η Παρεμβαίνουσα Μη-Κατευθυντικότητα στη ζωή μας, εκδ. Αρμός, 2015, σελ.211
LE PSYCHISME EN MOUVEMENT Ο ψυχισμός σε κίνηση, ed. Publibook, 2016, p.545
ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ, εκδόσεις Αρμός, 2018, σελ.329
Συγγραφέας των παραπάνω βιβλίων είναι ο Michel Lobrot, εκτός από εκείνα που αναγράφεται το όνομα άλλου συγγραφέα.