NDI Athens

Ινστιτούτο Μη-Κατευθυντικής Παρεμβατικής

Ψυχοθεραπείας και Έρευνας


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ


Παρεμβαίνουσας Μη-Κατευθυντικότητας
Μέρος από το συγγραφικό έργο του MICHEL LOBROT & συνεργατών

LA PEDAGOGIE ISTITUTIONNELLE Η Θεσμική Παιδαγωγική, ed. Gauthier- Villars, 1965, p.289

VERS UNE SCIENCE DE L’EDUCATION Προς μια επιστήμη της εκπαίδευσης, Sources de l’ education, 1968, p.198

LES EFFETS DE L’EDUCATION Τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης, Les editions ESF, 1971

TROUBLES DE LA LANGUE ECRITE ET REMEDES Διαταραχές της γραπτής γλώσσας και θεραπείες, ed. ESF, 1972

POUR OU CONTRE L’AUTORITE Υπέρ ή κατά της αυταρχικότητας, ed. Gauthier-Villars, 1973

PRIORITE A L’EDUCATION Προτεραιότητα στην εκπαίδευση, ed. Payot, 1973

L’ INTELLIGENCE ET SES FORMES Η ευφυΐα και οι μορφές της, ed.Dunod, 1973

LIRE, avec épreuves pour évaluer la capacité de lecture ΔΙΑΒΑΖΩ, με δοκιμασίες για αξιολόγηση των ικανοτήτων ανάγνωσης, ed. ESF, 1973

L’ ANIMATION NON DIRECTIVE DES GROUPES Η μη-κατευθυντική εμψύχωση των ομάδων, ed. p.b.payot, 1974, p.255

LA LIBERATION SEXUELLE Η σεξουαλική απελευθέρωση, ed. p.b.payot, 1975, p.217

LA LECTURE ADULTE Η ανάγνωση στους ενήλικες, ed. ESF, 1975

LES DIFFICULTES SEXUELLES DE L’ADULTES Οι σεξουαλικές δυσκολίες του ενήλικα, ed. ESF, 1978

APPRENDRE A VIVRE Μαθαίνοντας να ζω, édité par l’auteur, 1982

LE MAL D’AIMER Ο πόνος του να αγαπάς, édité par l’auteur, 1982

LES FORCES PROFONDES DU MOI Οι βαθύτερες δυνάμεις του Εγώ, ed. Economica, 1983

TEORIA DE LA EDUCACION Θεωρία της εκπαίδευσης, 1983

A QUOI SERT L’ECOLE? Σε τι χρησιμεύει το σχολείο;, ed. Psy-énergie, 1986 & ed. Armand Colin 1992

L’INFLUENCE DES MODELES Η επίδραση των προτύπων, ed. Psy-energie, 1986, p.282

L’ECOUTE DU DESIR Το άκουσμα της επιθυμίας, ed. RETZ, 1989, p.208

Lobrot M. & συνεργάτες: LE CHOC DES EMOTIONS Το σοκ των συγκινήσεων, ed. La Louviere, 1993, p.287

Thierry Bonfanti & Michel Lobrot: LA PSYCHANALYSE Η Ψυχανάλυση, ed. Hachette, 1995, p.160

L’ANTI-FREUDΑντι-Φρόυντ, ed. PUF, 1996, p.192. Ελληνική έκδοση, εκδ. τυπωθύτω, Γ. Δαρδανός,1999.

DE LA PEDAGOGIA A LA PSICOTERAPIA GPOUPAL Από την παιδαγωγική στην ομαδική ψυχοθεραπεία, ed. Lumen-Hymanitas, Argentina 1998, p.160

LA EXPERIENCIA GROUPAL H ομαδική εμπειρία, ed. Lumen-Hymanitas,1998, p.288

L’AVENTURE HUMAINE Η ανθρώπινη περιπέτεια, ed. Psy-energie, 1999, p.756

Κων/νος Μπακιρτζής: Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ, εκδ. Gutenberg, 1999, σελ.154

VIVRE ENSEMBLE Ζώντας μαζί, ed. par l’auteur, 2000, p.301

L’INFLUENCE NON-DIRECTIVE H μη-κατευθυντική επιρροή, ed. par l’auteur, 2000

Κων/νος Μπακιρτζής: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ, εκδ. Gutenberg, 2002, σελ.386

LA PUISSANCE DES REVES Η δύναμη των ονείρων, ed. L’Harmattan, 2009, p.168

Z. Aρχοντάκη - Δ. Φιλίππου: 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων, εκδ. Καστανιώτη

Συλλογικό έργο: ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, εκδ. Τυπωθύτω, 2010, σελ.226

MA VIE UN KALEIDOSCOPE Η ζωή μου, ένα καλειδοσκόπιο, ed. Publibook, 2011, p.583

ΖΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ, Η Παρεμβαίνουσα Μη-Κατευθυντικότητα στη ζωή μας, εκδ. Αρμός, 2015, σελ.211

LE PSYCHISME EN MOUVEMENT Ο ψυχισμός σε κίνηση, ed. Publibook, 2016, p.545

ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΑ, εκδόσεις Αρμός, 2018, σελ.329

Συγγραφέας των παραπάνω βιβλίων είναι ο Michel Lobrot, εκτός από εκείνα που αναγράφεται το όνομα άλλου συγγραφέα.